torsdag 30 september 2010

Stan.Ge-Kås.Laban.FCB.

Idag har jag och Alva varit på stan en sväng! Lite småsaker fick faktiskt följa med hem idag. Vi började med att byta en jacka som vi köpte på Kappahl för ett par veckor sen,exemplaret vi fick med oss hem var trasigt : / Väl där fanns en söt rosa swettisklänning för bara 69kr :) På HM hittade jag en ny färg av deras underbara koftor, en klarröd! Priset på dessa är grymt, bara 49,50! Borde komma fler färger tycker jag :) Har för tillfället denna kofta i rosa, grå samt röd. Det finns en lila med, får se om den kanske också intar garderoben senare i höst!

Itisdags var jag med
Martina & Angelica i Ullared!
Köpte lite julklappar, heminredning och kläder till Alvis. Blev inte så mycket faktiskt, en söt jeansklänning samt kjol, dock större storlek så de kommer hon inte kunna ha förrän närmre jul tror jag :) Nya dregglisar, såklart. Det går åt några sådana när man har en liten dreggelbebis o kräkbebis :) Hittade även ett par svarta strumpbyxor! Tufft!




Idag var min käre man underbar och följde med till Nowalis utförsäljning. Nowali är tillverkare av alla Laban kläder, samt Tummen :)
Dock är jag inte så förtjust i Tummen, men Laban är ju ack så söt! Allt ni ser på bilden fick vi med oss hem för ynka 318kronor!
Det är 2 hoods, ett par mjukissnickarbycor, ett par mjukisbyxor samt 3 par strumpor. Perfekta och mysigt varma höstkläder. Det ni!
Nowali har utförsäljning i slutet av varje månad!


Visst ja! Kim var ju i Ullared i söndags med sina vänninor, och hade då köpt en present till Alva! Det högra mjukissetet med FCB och Ibrahimovic´. Synd bara att han inte spelar kvar :( Dock fick vi paketet först i tisdags, och då hade jag köpt ett själv i Ullared, det vänstra setet! Synd! Men nu har hon ju 2 om hon skulle råka spy ner det ena ;) Sen har kusin Oliver ett likadant då Kim köpte ett till honom också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar